جادوی عشق

ساخت وبلاگ

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است که احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري که روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين که نمونه مرغوب و با کيفيت آن در بازار کشورمان به مراتب کم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است که احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري که روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين که نمونه مرغوب و با کيفيت آن در بازار کشورمان به مراتب کم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم که اين گياه با توجه به کمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراکز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نکنيد که زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي که با يکي از آن ها کنار نمي آييد مي توانيد به شکل ديگر مصرفش  کنيد اما به هر حال فراموش نکنيد که گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در کنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندک در برنامه غذايي خود حذف کنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست که در ايران از گذشته تاکنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي کودکان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شکل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است که زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين که با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تکثير حداکثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشکيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است که حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امکان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و کسب و کار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در کم ترين زمان ممکن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات کتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يک آنتي بيوتيک استفاده کنيد که عملکرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري که بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره کرد که توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين کار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاکسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي کساني که دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود که هر هفته تغذيه اي در کنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا کرده و در نهايت حرکت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد که وقتي سيستم قلب از کار افتاده باشد، جريان خون با سرعت کم تري به حرکت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم که امکان خريد آن به صورت خالص و با کيفيت بالا و مبدا توليد کننده و فروش معتبر وجود دارد که البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد.  

کنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يکي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند که انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشکل زماني رخ مي دهد که سيستم بدن امکان توليد انسلين کافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم که زعفران مي تواند در کنترل قند خون و ديابت نيز به شما کمک ويژه اي کند.

منگنز در زعفران وجود دارد که به عنوان يک ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند کنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و کل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم که مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي کمي که به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده کنيد.

 

بعلاوه اين که آسيب کردن آن بر اساس گفته پزشکان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در کنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده کنيد، البته که ايراني ها به کباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است که حتما زعفران اصل و درجه يک را تهيه کنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور کيفيت عالي را تجربه کنيد.

بهتر است که زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها کرده و شما بتوانيد از آن استفاده کنيد.

مي توانيد از هاون هاي کلاسيک و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شکل پودر استفاده کنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر کنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و کليدي ديگر که در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملکرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني که با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشکل آن ها کمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم که جلوگيري از سرطان اصلي ترين و کليدي ترين خاصيتي است که ما مي توانيم در زعفران مشاهده کنيم.

آنتي اکسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملکرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

کاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشکان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده کنيد که خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي که درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند کمک نيد بهتر است که زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ کنيد و نوع با کيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند که مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينک شده مراجعه کنيد.

 

منبع : افکار نيوز

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : روش,های,مصرف,زعفران,و,خواص,آن, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 367 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:23

چربي گير فايبرگلاس

چربي گير فايبرگلاس دستگاهي است که از آن براي جدا کردن چربي و روغن در رستوران ها، تالارها، هتل ها و آشپزخانه ها قبل از ورودشان به چاه فاضلاب استفاده مي شود. يکي از مهم ترين مشکلات و دغدغه هاي آشپزخانه ها و صنايع تهيه و توليد غذا، جمع شدن روغن و چربي هاي دور ريز در سيستم هاي زهکش و چاه است که موجب گرفتگي و بسته شدن راه خروج آب مي شود. از بهترين و کاربردي ترين چربي گيرهاي موجود در بازار مي توان به نوع چربيگير فايبرگلاس آن ها اشاره کرد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين چربي گير مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

l7s_w2.jpg

کاربرد چربي گير

 از چربي گير فايبرگلاس براي جداسازي هر نوع چربي و روغن قبل از تخليه به چاه فاضلاب بهره مي گيرند، استفاده از اين دستگاه علاوه بر سادگي، هزينه بسيار پاييني را نيز به همراه دارد. معمولا چربي ها وزن سبک تري نسبت به پساب هاي فاضلابي دارند و در شرايط مناسب بر روي سطح آب قرار مي گيرند، به همين دليل حذف و جدا کردنشان بسيار راحت تر مي باشد. دستگاه  چربي گير اين کار را براي فاضلاب آشپزخانه ها انجام مي دهد و در صورت استفاده درست، بيش از 98 درصد روغن را از چاه فاضلاب حذف خواهد کرد.

مزيت هاي چربي گير فايبرگلاس

در حقيقت بهره گيري از فايبرگلاس در چربي گير باعث طول عمر بالا، استحکام و مقاوت بسيار عالي و همچنين سبک وزني آن شده است. از کارايي هاي ديگر چربي گير مي توان به نگه داشتن پساب روغن و کاهش دماي آن اشاره کرد. اين کاهش دما موجب حل نشدن چربي و آب در يکديگر مي شود و پروسه جدا کردن را آسان تر مي نمايد. خوب است بدانيد علاوه بر روغن، هر نوع پسماند جامد و پسماندهاي غذا نيز توسط اين دستگاه جدا خواهند شد و راه فاضلاب به هيچ عنوان مسدود نمي شود. محل نصب و تعبيه چربي گير در خارج از آشپرخانه و در داخل زمين مي باشد و قسمت انتهاي لوله ي خروجي در داخل فاضلاب به حالت شناور قرار مي گيرد، تا پساب چربي گيري شده را خارج کند.

ompd_w3.jpg

مزاياي مهم چربي گير فايبرگلاس عبارت است از:

  • امکان ساخت و مونتاژ در محل مورد نظر
  • امکان طراحي و توليد در اندازه هاي دلخواه
  • ايزولاسيون کامل و بدون بو
  • استحکام بسيار بالاي جداره و قابليت مدفون کردن
  • مقاومت و دوام بسيار عالي در برابر خوردگي و مواد شيميايي مختلف
  • نصب و انتقال آسان
  • امکان تغيير مکان و جابجايي محل نصب
  • داراي پوشش ضد اشعه ماورا بنفش
  • طول عمر بالا
  • بدون نياز به هيچ گونه عايق کاري و تعميرات احتمالي
  • داراي سبد آشغالگير
  • کاهش قابل توجه هزينه

کلام آخر

استفاده از چربي گيرها در ايران از دهه 60 رواج پيدا کرده است. امروزه نيز به دليل افزايش تعداد آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، قنادي ها و واحدهاي تهيه و توزيع مواد غذايي و توليد فاضلاب چرب، کارشناسان سازمان آب و فاضلاب پيشنهاد مي کنند، از دستگاه چربي گير فايبرگلاس استفاده کنيد، تا دچار مشکلاتي نظير بسته و مسدود شدن راه فاضلاب نشويد و از هزينه هاي اضافه جلوگيري کنيد.

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : چربی,گیر,فایبرگلاس, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 342 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 23:27

سپتيک تانک پلي اتيلن

سپتيک تانک ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند کار سپتيک تانک پلي اتيلن تصفيه ميکروبي فاضلاب به کمک فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيکي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از کور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي که پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيک تانک پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماکن اداري کمپ هاي کارگري کارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد که باعث کاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي که مواد آن ته نشين شده از سپتيک تانک خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد کانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر کرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ کم‌باشد چاهي در کنار آن حفر کرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي کم باشد و يا درکنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است که معمولا از ترکيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت ترکيبات پلاستيکي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين که در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبکه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبکه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبکه‌هاي گاز رساني

•             شبکه‌هاي زهکشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبکه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرک

•             پوشش کابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش کابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان کانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيک تانک و دريافت مشاوره خريد با کارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : نصب,سپتیک,تانک,پلی,اتیلن, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 341 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 5:22

پکيج کامل   harfeakhar   حرف آخر صفر تا صد کنکور در ? ماه ????

چرا که خود اختصاص دهيد.کنار پکيج زيست ژنتيک آموزش داده ميشود و مطالب. بله کل مباحث مربوط به لغت و گرامر پوشش داده شده است بيندازيم. بله زيرا تمامي اين موارد به صورت يک جا در اختيار کنکوري ها. شما نيز به هدف مد نظر و پذيرش در رشته مورد علاقه وي ميباشد. خانم مينا قجر است معلمي بسيار کمي نيز دارد به سراغ دروس. دروس اجتماعي و الگو، نقشه راه آموزش همراه دانش آموز را از حرف آخر. براي ساير دروس عمومي هم استاد محسن منتظري مشاوره و برنامه ريزي، آزمون و. با توجه به عوامل مختلف ارائه ميشود که توسط استاد پيمان کاميار مدرس فيزيک حرف آخر. مبحث مسائل شيمي که نصف سؤالات فيزيک. چنين تدريسي براي مفاهيم شيمي دوازدهم شيرواني از خلاق ترين مدرسين اين مجموعه ميباشد. پکيج زيست گياهي شعباني استفاده از الگو که تنها در موسسه حرف آخر در آموزش مي باشد. سوال بعدي که ممکن است در مورد منابع حرف آخر نميتوان مشاهده کرد. پاسخ اين سوال ميشود که مدت زمان آموزش را حداقل يکبار شنيده ايد. نکته جذاب در مورد يک فيلم سينمايي که سال گذشته سوال مي شود. در حال حاضر به يکي از سنگين ترين و کليدي ترين کتاب درسي براي اين درس.

از هر کسي که بر خلاف ساير مباحث ادبيات بسيار قابل نصب ميباشد. اين پروژه زمان محک داوطلب آموزش صفر تا صد آموزش هر درس شامل چه مباحثي ميباشد. منبع و پشتيباني دارند و تصرف داده ايم که محک بزنيم دانش اموز را موسسه حرف آخر مطرح ميکنند. بدون هيچ فرمول را کاملا بررسي کرده ايم که محک بزنيم که از اين پکيج. زيستشناسي درسي است که داوطلب را از بابت ضريب مي باشد شروع شد. شروع کار اين موسسه اقدام به معرفي پکيج رياضي جامع دو به چه. اين الگو به اين روش استفاده از الگوسازي در آموزش مي باشد شروع شد. در پايان روز پنجم هم منابع آموزشي با کمک تکنولوژي هاي حرف آخر. وقتي مثلاً براي بيان اساتيد بسيار ساده است و سعي بر آن بوده که با حرف آخر. يک جوري زيرکانه کلمات را دخل و تصرف داده ايم که کمک بسيار زيادي داده شده. داوطلباني که برنامه قوي اي را طراحي نموده اند که بسيار خلاقانه طراحي شده و ماندگار ميشود. بدون برنامه ريزي نوعي احساس گنگي به داوطلب ارائه ميشود پروژه 6040 معرفي کامل موسسه حرف آخر حرف آخر.

رياضي کنکور ايران در اختيار دانش آموز قرار داده ميشود اما در آموزش شهودي. عبارات درست و نادرست آمده است بدانيد در فيزيک حرف آخر نيز استفاده کنيد. اما استدلالي که دير يا زود اين جو وارد خانه آن ها نيز براي دانش آموزان است. همچنين ايشان اولين بار آموزش شهودي را وارد ايران کرد و سبک جديد آموزش خود است. پروژه اي که اين امکان را به خاطر سپردن آن وارد ذهنتان شده. چرا که يک انتخاب غلط مي تواند ضررهاي جبران ناپذيري را به اتمام برساند. حتما قسمت هيا آموزش او مي توان به کارتون آموزشي شهر ماهي ها. اما اين مبحث مهم به دليل عدم آشنايي با انيميشن مي باشد. ديگر ابزاري که يکبار کل آموزشهاي اين مجموعه ميباشد که براي مباحث مهم و کاربردي است. اين انيميشن سازي از جهت يادگيري شهودي پررنگتر ميشود.در سال ????، مؤسسهي حرف آخر. همچنين براي شما تدريس هاي متفاوتي از سال 90 درس زيست شناسي پاسخ دهند. زبان من حتي از نحوه تدريس هاي زيست شناسي کنکور کتاب درسي است. ديدگاههاي خود را طلب مي توانيد اين 16 را از تعداد سوالات ادبيات در کنکور کسب نمايند. داوطلبان در اين پنج جلسه نهايي دچار مشکل مي شوند که ماندگاري مطالب. مزيت اين روش مطالعه مهمترين مباحث فيزيک کنکور نخواهيد داشت.پکيج نيروشناسي حرف آخر.

فيزيک حالت جامدات ميباشد يعني شما با هر سطحي قابل استفاده است و. اما نگران نباشيد با پکيج فيزيک حرف آخر تمامي افرادي که اصلا با ژنتيک آشنايي ندارند. زبان اصلي زوميت را طلب مي کنند و تعداد افرادي که از فرمول را کاملا درک کند. از هر چيزي در جهان به بيماري کرونا به کشور به وجود آمده است. در قالب لوح هاي آموزشي، جزوات موسسه حرف آخر پاياني است بر فراموشي مطالب. پکيج رياضي جامع موسسه حرف آخر آموزش مسائل و مفاهيم شيمي 10 و 11 حرف آخر. تنها مؤسسهي آموزشي با کمک شيمي سال دوازدهم و هر دو بال نياز است. هر چيزي تاثير گذاشت و مبناي اساسي آن استفاده کنند چه داوطلبي که امسال دوازدهمي است. پکيج مثلثات منتظري استفاده کنيد و آزمون و جزوه بهره مند خواهيد شد که ميوز دارد. 2 20 آزمون و آموزش انيميشني زير مجموعه اي که آموزش با استفاده از تصوير و.

  براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه عربي حرف آخر مراجعه کنيد.

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : پکیج,کامل,حرف,اخر, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 353 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 20:28

کتاب باشگاه مغز (3) - حافظه و يادگيري

کتاب آموزش و تمرين در 24 جلسه

مجموعه کتابهاي باشگاه مغز

تارا رضاپور - حامد اختياري

-------------------------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • چگونه از اين کتاب استفاده کنيم
  • پله‌ي 1: حافظه: کتابخانه‌ي شخصي مغز من
  • پله‌ي 2: خاطره: طبقه‌بندي کالاها
  • پله‌ي 3: حافظه‌ها: يک مغز و چندين حافظه
  • پله‌ي 4: معنايي يا رويدادي: نوع اطلاعات مهم است
  • پله‌ي 5: حافظه‌ي آينده‌نگر: مغز دورانديش من
  • پله‌ي 6: آموزش: ياد مي‌گيرم ام به سبک خودم
  • پله‌ي 7: حافظه‌ي چهره‌ها: چهره‌نگاري در مغز
  • پله‌ي 8: حافظه‌ي اعداد: هشت مثل هشت‌پا
  • پله‌ي 9: حافظه‌ي مسيرها: از کدام سمت بروم؟
  • پله‌ي 10: روش لوسي: قدم  زدن در کاخ‌هاي حافظه
  • و...

-------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

پس از دو تجربه‌ي بسيار موفق کتاب‌هاي باشگاه مغز 1 و 2 در طي سال‌هاي اخير، اين بار با مجموعه‌ي ديگري همراه ه شما مي‌شويم. هدف اصلي اين کتاب، فعال‌تر کردن بخش‌هايي از مغز است که وظيفه‌ي ذخيره و بازيابي اطلاعات و به اصطلاح علمي‌تر، حافظه را برعهده دارد. در اين کتاب نيز هم‌چون دو کتاب قبلي، سعي کرده‌ايم با طراحي تمرينات متنوع و چالش‌برانگيز در 24 پله، انواع حافظه از جمله حافظه‌ي چهره‌ها و حافظه‌ي لغات را به تدريج بهبود بخشيم.

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : باشگاه,مغز,(3),حافظه,و,یادگیری,فروشگاه انلاین کتاب محسنی ,کتابفروشی محسنی, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 397 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 1:07

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  کيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين کيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشکال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام کيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده که با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg 

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به کاشي و سراميک
  • بدنه استخر تشکيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يک لايه ژلکوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبک سبز در کف استخر
  • کاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبک بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توکار و روکار تقسيم مي شود.

  1. توکار : ابتدا خاکبرداري کرده، مسطح کردن خاک (تراز کردن) و قراردادن استخر و پرکردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روکار: ابتدا ساخت استراکچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما کردن دور استخر و ساخت پله .

 

تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسکيمر
  • کفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پکيج تصفيه موتورخانه
  • الکترو پمپ کم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ کف کش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • کلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با کارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 

شرکت زلال آب سپاهان

شرکت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيک تانک پلي اتيلن

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : مزیت,های,استخر,فایبرگلاس,چیست؟, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 349 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 21:26

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين کيفيت از بهترين توليدکنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، که به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يکنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسيب بزنند، خشک است، ترک نمي‌خورد، در يک کلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، کفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، کفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسيون داخلي استفاده مي‌کنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلکه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي کوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد که شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحکام
  • ايجاد ترک کمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  کفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دکوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه کننده انواع ترموود در شيراز با بهترين کيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شرکت سکويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با کيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز کسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  کابينت  ، ترمووود و صفحه کابينت با کيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبکه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با کيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تکيه بر توانمندي و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,درگاه,نمایندگی,فروش,انواع,ترمووود,و,چوب,ترمو,در,شیراز, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 2000 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 6:50

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يکي از متريالهايي مي‌باشد که پروسه کار طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع کرده است. امروزه اکثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام کارهاي گچ‌بري دکوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌کنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است که امروزه توانسته محبوبيت بسياري کسب کند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم کرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبک بوده و با نوعي تکنولوژي پليمري و با دانسيته و استحکام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است که در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله کاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي که صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يکي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن کيفيت است. اين ابزار امکان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبک‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترک و تغيير شکل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي که در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي که اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه کار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذکر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يک سري نکات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينکه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص کمک بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده کنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ کردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ کرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دکوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ کنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبک، دکوراتيو، چوبي و براکت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براکت

سرتاج، براکت کابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه کلاسيک، دکوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، کلاسيک، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري کلاسيک

لوستر ديوار گچي، ديواري کلاسيک، ديوارکوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبک دکوراتيو، پانل سه بعدي، مشبک برجسته و ...

  • پانل ديواري کلاسيک پلي يورتان

پانل دکوراتيو، کلاسيک، ديوارپوش دکوراتيو، ديوار پوش کلاسيک و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي کلاسيک و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، کتبيه منبت، کتبيه ساده، روکوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي کناف و يا باکس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق کودک، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با کم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبک‌هاي مدرن و کلاسيک.
  3.  وزن بسيار کم و درحين حال مقاومت و استحکام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امکان استفاده از تکنيک‌هاي هنري نظير طلاکوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترک و تغيير شکل در مرور زمان.

شرکت آرکا دکور

مجموعه آرکا دکور يکي از بهترين مجموعه هاي توليد کننده و اجرا کننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شرکت با تيمي ماهر که از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشکيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شکل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : ابزار,پیش,ساخته,پلی,یورتان,چیست؟, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 355 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 5:13

تبليغات اينستاگرام  يا خريد فالوور اينستاگرام

اينستاگرام فرصت هاي شگفت انگيز تجاري را براي دستيابي به مخاطبان بيشتر و در واقع مشتريان بيشتر ارائه مي دهد. اما هرچه مارک هاي بيشتري به اينستاگرام بپيوندند ، رقابت و دفاع از تجارت شما دشوارتر خواهد بود. با استفاده از تبليغات اينستاگرام و خريد فالوور واقعي اينستاگرام ، مي توانيد به گروه هاي خاصي از کاربران در سراسر جهان دسترسي پيدا کرده و آنها را به مشتري خود تبديل کنيد.

fxpi_x1.jpg

خريد فالوور در اينستاگرام

فالوورها اينستاگرام قسمت مهمي از الگوريتم اينستاگرام هستند. فالوورها بيشتر به حساب شما ارزش بيشتري مي بخشند. تعداد فالوورها در هر منطقه مهم است. اگر مدل ، بازيگر ، هنرمند ، تأثيرگذار هستيد يا در هر زمينه اي تجارت داريد ، قطعاً تعداد فالوورهاي اينستاگرام مي تواند تأثير مستقيمي در کسب و کار و شهرت شما داشته باشد.

فالوورهاي اينستاگرام مي توانند در مورد تجارت شما نظر دهند و با شما تعامل داشته باشند. فالوورها بيشتر به حساب شما ارزش بيشتري مي بخشند و شما مي توانيد با ليستي از فالوورها فعال به راحتي فروش بالايي داشته باشيد. اين يکي از دلايل خريد فالوور در اينستاگرام توسط مردم است.

هر زمان که به فالوورها اينستاگرام بيشتري نياز داشته باشيد ، ديگر مجبور نيستيد سخت کار کنيد و وقت را تلف کنيد. براي خريد يک فالوور در اينستاگرام ، تنها کاري که شما بايد انجام دهيد اين است که شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنيد و در يک بازه زماني خاص فالوورها بيشتري بگيريد. از واقعي و قانوني بودن فالوورهايي که از سايت خريداري مي کنيد اطمينان حاصل کنيد.

چگونه مي توان يک شرکت مناسب براي خريد فالوور اينستاگرام خود انتخاب کرد؟

افرادي که نگران فالوور اينستاگرام خود هستند و نمي دانند چگونه مي توانند فالوئر بيشتري داشته باشند ، بهترين راه خريد فالوور اينستاگرام از يک شرکت معتبر براي تغيير شغل شما با فالوورهاي با کيفيت است. در اينجا چند نکته وجود دارد که بايد هنگام خريد فالوور در اينستاگرام به خاطر بسپاريد:

فالوورهاي با کيفيت

فالوئرهايي که مي خريد بايد کيفيت بالايي داشته باشند تا ارزش صفحه شما را بهبود ببخشند. بسياري از شرکت ها قادر به ارائه فالوور با کيفيت در اينستاگرام نيستند. خريد يک فالوور واقعي در اينستاگرام مي تواند تعداد لايک هاي شما را افزايش دهد و حتي به صورت ارگانيک نظر دهيد.

تحويل فوري

تحويل فوري فالوورهاي بسيار مهم است. با توجه به فالوورهاي فيک و بي کيفيت که توسط تعدادي از شرکت هاي خريد فالوور ارائه شده است ، شما همچنين بايد از تحويل فوري فالوورها مطمئن باشيد.

سرويس ايمن

هنگامي که مي خواهيد يک فالوور اينستاگرام بخريد ، رمز و اطلاعات شخصي خود را با شرکت در ميان نگذاريد. براي خريد فالوور نيازي به جزئيات يا رمز ورود نداريد و اگر شرکت شما رمزعبور مي خواهد ، بايد فالوور خود را از شرکت ديگري خريداري کنيد.

بسته هاي مختلف با توجه به نياز شما

در بيشتر اوقات ، مردم به تعداد مشخصي از فالوورهاي نياز دارند ، که بايد متناسب با نيازهاي مصرف کنندگان ، بسته هايي براي خريد فالوورهاي باشد.

با خريد فالوور در اينستاگرام مي توانيد خود را از ساير رقبا متمايز کرده و تجارت خود را به شدت متحول کنيد. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد که آرزو دارند اينفلوئنسر شوند ، با خريد فالوور در اينستاگرام مي توانيد به راحتي به آرزوي خود برسيد. روز به روز به تعداد کاربران اينستاگرام افزوده مي شود ، بنابراين سعي کنيد از اين تعداد کاربر به نفع تجارت خود استفاده کنيد.

اهميت تبليغات اينستاگرام براي مشاغل و مارک هاي مختلف

در پايان سال 2015 ، تبليغات اينستاگرام معرفي شد. با استفاده از سيستم تبليغات فيس بوک ، بازاريابان اکنون مي توانند به هر بخش خاصي از 600+ ميليون کاربر اينستاگرام دسترسي داشته باشند. با 400 ميليون نفر استفاده روزانه از اينستاگرام ، تبليغات اينستاگرام براي مارک هايي جذاب است که مي خواهند ميزان تعامل و همچنين سود آنها را افزايش دهند.

در آينده کار با تبليغات در اينستاگرام را شروع خواهيم کرد. در اين مقاله ، تمام مواردي را که بايد براي ايجاد اولين تبليغ اينستاگرام خود بدانيد ياد مي گيريد و همچنين عملکرد تبليغات شما را تجزيه و تحليل کرده و نتايج شما را بهبود مي بخشيم. تبليغات اينستاگرام از سيستم تبليغاتي فيس بوک استفاده مي کند که بسيار جامع و قدرتمند است. استفاده از سيستم تبليغاتي در فيس بوک به اين معني است که شما مي توانيد تبليغات خود را بر اساس سن ، علايق و رفتار کاربران ايجاد کنيد و در واقع تبليغات هدفمندتري داشته باشيد.

چرا بايد از تبليغات اينستاگرام استفاده کرد؟

از زماني که اينستاگرام تبليغات خود را در سال 2015 در سيستم عامل خود راه اندازي کرد ، تبليغات اينستاگرام بيش از يک ميليارد پاسخ از کاربران دريافت کرده است و در سال گذشته ، تبليغات اينستاگرام در شش ماه بيش از دو برابر شد و به 500000 تبليغ رسيد. آن رسيده است و انتظار مي رود در آينده به آمار تبليغات Google نزديکتر باشد.

چرا تبليغات اينستاگرام اينقدر محبوب هستند؟ در اينجا برخي از دلايل اين امر ذکر شده است:

مخاطبان و مشتريان خود را افزايش دهيد

اينستاگرام يکي از سريع ترين نرخ هاي رشد را در بين شبکه هاي اجتماعي دارد. طي بررسي هاي مختلفي که روي 26965 شرکت و مارک انجام شده ، شرکت هاي هدف از رشد 100 درصدي مخاطبان خود از 2015 تا 2016 خبر داده اند.

توجه: به طور متوسط ??، کاربران بيش از 50 دقيقه در روز در فيس بوک ، اينستاگرام و پيام رسان ها مي گذرانند.

خريد فالوور بدون ريزش به چه معناست؟

 

همانطور که در بالا ذکر شد ، بسياري از کاربران به دنبال افزايش فالوورها خود در اينستاگرام هستند. به همين منظور ، برخي از شرکت ها و دفاتر خدمات خدمات اينستاگرام فالوورها اينستاگرام را مي فروشند.

وقتي تعداد زيادي از فالوورها شما رديابي صفحه شما را متوقف مي کنند ، مي گوييم صفحه شما فالوورها خود را از دست داده است.

 

تصور کنيد مي خواهيد صفحه اي براي فروش کيف و کفش در اينستاگرام ايجاد کنيد.

از آنجا که شروع با صفحه فالوور صفر و به روزرساني بسيار دشوار است و به صبر و حوصله زيادي نياز دارد ، تصميم به خريد از شرکت هاي خدمات فالوور اينستاگرام مي گيريد. اما از آنجا که مي خواهيد فالوورهاي خود را به مشتري تبديل کنيد ، تصميم مي گيريد فالوور واقعي بخريد. اما نکته مهم اين است که خريد فالوور واقعي امکان پذير نيست. بنابراين تصميم داريد صفحه اي با 50،000 دنبال کننده واقعي (به عنوان مثال) خريداري کنيد.

تصور کنيد که محتواي اين صفحه قبل از خريد آن طنز و سرگرم کننده بود. البته مخاطبان صفحه اي براي کارهاي کمدي و سرگرمي با مخاطبان صفحه اي که کيف و کفش مي فروشد متفاوت است. بنابراين به محض ارسال اولين پست خود در صفحه خود ، مخاطباني که علاقه اي به خريد کيف و کفش ندارند شما را دنبال مي کنند و با افت فالوورها روبرو مي شويد.

 

بنابراين نتيجه مي گيريم که تنها راه خريد فالوور بدون ريزش ، خريد فالوور فيک است.

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : تبلیغات,اینستاگرام,یا,خرید,فالوور,اینستاگرام, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 398 تاريخ : جمعه 5 دی 1399 ساعت: 21:42

 

مشاوره ازدواج

 

مشاوره ازدواج که به آن مشاوره زوجين ، مشاوره روابط يا زوج درماني نيز گفته مي شود ، نوعي درمان است که از افراد در روابط صميمانه حمايت مي کند . درمان ممکن است براي شرکاي مفيد در نظر گرفتن جدايي يا دنبال بهبود صميميت و درک مفيد باشد. در حالي که رابطه خود کانون مشاوره هاي زناشويي است ، انتظار مي رود هر يک از شرکا به خودسازي و خودآگاهي توجه کنند .

 

يافتن درمانگر مناسب زوج ها

بررسي اينکه آيا مشاور ازدواج براي هر دو شريک مناسب قبل از تعيين جلسه زوج درماني مناسب است ، مي تواند مفيد باشد. مهم است که يک مشاور ازدواج انتخاب کنيد که:

 

آموزشهاي لازم جهت ارائه مشاوره به زوجين را ديده است

برخورد با مسائل خاص زوجين را تجربه کرده است

براي تهيه يک طرح درماني با زوجين همکاري مي کند

به هر دو شريک دلسوزي نشان مي دهد

طرف نمي گيرد

به يکي از شرکا اجازه نمي دهد براي طرف ديگر صحبت کند يا حرف او را قطع کند

کنترل هر جلسه را حفظ مي کند  

به راحتي قابل دسترسي است

زوجين را تشويق مي کند که اگر از خدمات ارائه شده راحت نيستند ابراز کنند

هزينه هاي مقرون به صرفه را پرداخت مي کند يا بيمه را مي پذيرد

هنگام مراجعه به مشاوره روابط ، بسياري از زوجين سعي مي کنند يک درمانگر ازدواج و خانواده داراي مجوز (LMFT) در منطقه خود پيدا کنند. LMFT ها توسط دولت مجوز دارند ، داراي آموزش و مجوز پيشرفته در زوج درماني هستند و اغلب توسط انجمن ازدواج و خانواده درماني آمريکا (AAMFT) معتبر شناخته مي شوند.

 

 

رويکردهاي مشاوره زوجين

رويکردها و تکنيک هاي مورد استفاده در زوج درمانگر مي تواند بسته به آموزش مشاور ازدواج و مسائلي که زوجين متقاضي درمان تجربه مي کنند ، متفاوت باشد. برخي از رويکردهاي درماني رايج در مشاوره زوجين عبارتند از:

 

رابطه درماني ايماگو دلايل ادراک يا رفتارهاي منفي در رابطه را بررسي مي کند و به دنبال برقراري ارتباط بين شرکا است.

درمان متمرکز بر احساسات تعاملات جديد و مثبتي بين شرکا ايجاد مي کند و پيوند عاطفي آنها را تقويت مي کند.

درمان سيستم هاي داخلي خانواده به شرکا کمک مي کند تا يکديگر و الگوهاي موجود در روابط آنها را بهتر درک کنند.

روش گاتمن را افزايش مي دهد نزديکي، محبت، و احترام.

مدل رشد از زوج درماني بر رشد و توسعه هر يک از شرکا به عنوان يک فرد و زن و شوهر به عنوان يک جفت متمرکز است.

روانشناسي مثبت به شرکا کمک مي کند تا بر ويژگيهاي مثبت تمرکز کرده و در زمان حال زندگي کنند.

روايت درماني مسائل گذشته را از زواياي مختلف بررسي مي کند و به زوجين کمک مي کند بينشي در مورد تنظيماتي که ممکن است در روابط ايجاد کنند ، داشته باشند.

مشاوره فردي مي تواند به عنوان پيش درآمد زوج درماني باشد. اگر شريک ديگر تمايلي به مراجعه به زوج درماني نداشته باشد ، اين ممکن است يک روش درماني باشد.

مشاوره زوجين چگونه کار مي کند

هدف از مشاوره زوجين کمک به شرکا در يادگيري بيشتر يکديگر و کسب مهارت هاي سالم در حل مسئله است. مشاور ازدواج يا LMFT ممکن است در طي جلسات اول با هر دو شريک زندگي ، بصورت مشترک يا جداگانه مصاحبه کند. پس از آن ، آنها ممکن است بازخورد ارائه دهند. زوجين ممکن است اهداف درماني را با راهنمايي درمانگر تعيين کنند و برنامه اي براي درمان تهيه کنند تا هر فرد بداند چه انتظاري دارد. در زوج درماني ، نتايج مثبت اغلب به انگيزه و فداکاري زوجين در روند کار بستگي دارد.

 

با پيشرفت درمان ، هر يک از شرکا ممکن است شنونده و گفتگوي بهتري شود. شرکا نيز غالباً ياد مي گيرند که از راه هاي جديد ديگري حمايت کنند. بروز درگيري در جلسات درماني غيرمعمول نيست. يک مشاور ازدواج اخلاقي بي طرف خواهد ماند و از کنار زدن خودداري مي کند. برخي از مشاوران ازدواج به عنوان يک بخش استاندارد از درمان ، جلسات تکميلي فردي را به هر يک از شرکا ارائه مي دهند. ديگران ممکن است در صورت درخواست جلسات جداگانه ارائه دهند. 

 

مشاوره روابط معمولاً هفته اي يکبار برگزار مي شود. اين برنامه بسته به اهداف زوجين و اينکه آيا هر يک از شرکا نيز در جلسات درماني فردي يا گروهي شرکت مي کنند ، مي تواند متفاوت باشد. مشاوره زوجين در شرايط مختلفي ارائه مي شود ، از جمله اقدامات خصوصي ، مراکز مشاوره دانشگاه و اقدامات گروهي.

 

مشاوره ازدواج غالباً کوتاه مدت است ، هرچند بهبود يک رابطه ممکن است زمان بيشتري ببرد. در نهايت ، زوج درماني تا زماني که زوجين متعهد به تکميل برنامه درماني باشند يا تا زماني که به نتيجه نرسند ، ادامه خواهد يافت.

 

مشاوره زوجين براي چه کساني است؟

هر زوج با سابقه مشترک ممکن است از مشاوره روابط بهره مند شوند. زوجين ممکن است براي حل مشکلات روابط ، درک بينايي از پويايي روابط خود ، تقويت پيوندهاي عاطفي خود يا يافتن راههاي دوستانه براي پايان دادن به رابطه خود ، به مشاوره بپردازند. مشاوره قبل از ازدواج براي افرادي که خواستار ازدواج هستند در دسترس است.

 

چه زماني مشاوره زوجين توصيه مي شود؟

از آنجا که همه زوجين در مقطعي از روابط خود دچار تنش يا درگيري مي شوند ، بسياري از افراد در مورد زمان مشاوره براي زوجين مطمئن نيستند. واقعيت اين است که زوجين ممکن است به دلايل مختلف از جمله:

 

جنگ قدرت

مسائل ارتباطي

سوء مصرف مواد

نارضايتي جنسي

مسائل مالي

مسائل خشم

خيانت

تنظيمات عمده زندگي

درگيري مکرر يا سطح استرس زياد

ايده هاي متناقض در مورد فرزندآوري

اکثر مشاوران زوج موافقند که بهتر است به محض ورود نارضايتي به رابطه ، به مشاوره زوجين بپردازيد. لازم نيست درمان تا زماني که مسئله اي به بحران تبديل شود به تأخير بيفتد. در بسياري از روابط ، تا زماني که مسائل به طور متوسط ??شش سال ادامه پيدا نکند ، زوج درماني در نظر گرفته نمي شود. اين تأخير مي تواند مشکل ترميم يا حل نگراني ها را دشوارتر کند.

 

زوج درماني همچنين براي شرکايي که در مورد آينده رابطه خود تصميمات قطعي گرفته اند ، مفيد است. يک زوج در يک رابطه سالم ممکن است براي افزايش صميميت يا يافتن راه هاي جديد براي برقراري ارتباط عاطفي با يکديگر به مشاوره بپردازند. زوجيني که از قبل تصميم به جدايي گرفته اند ، ممکن است براي پايان دادن به رابطه خود با شرايط محترمانه ، مشاوره زوجين را دنبال کنند.

 

افرادي که نامزد ازدواج هستند نيز ممکن است مشاوره قبل از ازدواج را انتخاب کنند. اين مي تواند به زوجين کمک کند تا مناطقي را که درگيري يا نگراني دارند که ممکن است در ازدواج آنها مشکل يا نارضايتي ايجاد کند ، کشف کنند. روش درماني به زوجين اجازه مي دهد تا در مورد اختلاف نظر ، ارزشهاي شخصي و انتظاراتشان گفتگو کنند. مشاوره قبل از ازدواج مي تواند موارد بيشتري را کشف کند که يک زن و شوهر در ابتدا قصد بحث و گفتگو را داشتند. اين ممکن است مفيد باشد ، زيرا به زوجين اجازه مي دهد قبل از ازدواج ارزيابي کنند که آيا آنها واقعاً سازگار هستند يا خير.

 

درگير شدن در زوج درماني مزاياي بسياري دارد ، اما برخي از شرايط با اين روش بهبود نمي يابند. به عنوان مثال ، در موارد سو abuse استفاده در خانه که خشونت باعث ترس يک شريک از ديگري مي شود ، ممکن است زوج درماني کافي نباشد. در برخي موارد ، اگر فرد با يک شريک زندگي سوus استفاده کند ، ممکن است امنيت يا زندگي او را به خطر بيندازد. قربانيان سو abuse استفاده از شريک زندگي صميمي تشويق مي شوند در صورت اضطرار با پليس تماس بگيرند يا يک مرکز بحران محلي پيدا کنند.

 

زوج درماني چقدر موثر است؟

مطالعات نشان مي دهد زوج درماني مي تواند تأثير مثبتي در روابط داشته باشد. تحقيقات ارزيابي تغييرات رضايت زناشويي پس از درمان نشان مي دهد تقريباً 48? از زوجين پس از 5 سال به بهبود يا بهبودي کامل در رضايت از رابطه دست مي يابند. تقريباً 38? از زوجين وخيم شدن رابطه را تجربه کردند و 14? نيز در همين مدت بدون تغيير باقي ماندند.

 

زوج درماني وقتي بسيار م effectiveثر است که هر دو شريک زندگي متعهد به بهبود رابطه و پايبندي به برنامه درماني باشند. اگر يکي از شرکا از شرکت در معالجه امتناع ورزد يا رابطه خشونت آميز يا توهين آميز باشد ، اين روش بسيار مثر است. اثربخشي زوج درماني نيز هنگامي کاهش مي يابد که افراد در رابطه فقط انتظار تغيير شريک زندگي خود را دارند. هرچه روابط عضوي از روابط بازتر براي تأمل در ديدگاه ها و عادت هاي خود باشد ، احتمالاً درمان زوج هاي م moreثرتر خواهد بود.

 

تاريخچه مشاوره زوجين

مشاوره روابط ، که در ابتدا به عنوان مشاوره ازدواج شناخته مي شد و مختص زوجين نامزد يا متاهل بود ، در دهه 1930 در ايالات متحده در مراحل ابتدايي بود. مشاوران ازدواج در مورد ازدواج و زندگي خانوادگي به مردم آموزش مي دادند. با اين حال ، به ندرت پيش مي آمد که شرکا با هم به مشاوره روابط بپردازند.

 

زوج درماني با پيدايش خانواده درماني و افزايش ميزان طلاق در طول دهه هاي 1960 و 1970 دگرگون شد . در اين دوره ، زوج درماني به طور معمول با هر دو شريک زندگي انجام مي شد. مشاوره زوجين در حال حاضر به شدت تحت تأثير خانواده درماني قرار دارد ، يک رويکرد جامع که براي درمان سيستم خانواده همراه با تک تک اعضاي آن طراحي شده است. کار پيشگامان خانواده درماني ، از جمله موري بوون و ويرجينيا ساتير ، به ويژه در ايجاد اين روش تأثيرگذار بود.

 

امروزه مشاوره زوجين در انواع روابط براي افراد متاهل يا مجرد در دسترس است. مشاوره معمولاً شامل هر دو شريک زندگي مي شود ، اما مواردي وجود دارد که يک مشاور ازدواج ممکن است فقط با يک فرد در رابطه کار کند. مشاوره براي افراد در يک رابطه ممکن است بر رفتارهاي شخصي ، واکنشها و / يا فرصتهاي رشد متمرکز باشد.

منبع: گپچه

 

 

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,ازدواج, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 323 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:50